tears to shed


"If I touch a burning candle I can feel no pain
In the ice or in the sun it's all the same
Yet I feel my heart is aching, though it doesn't beat it's breaking
And the pain here that I feel - try and tell me it's not real
I know that I am dead
Yet it seems that I still have some tears to shed
."
- Danny Elfman

Modell: Johanna C.
En oplanerad Corpse Bride-inspirerad fotografering med Johanna på dagens fotolektion när jag och några till lämnades obevakade i studion, och jag hittade den här slöjan. Vi fotade massor med olika grejor, så det kommer dyka upp en del av det här på bloggen.

Dessutom så har jag bytt färg på bloggen eftersom vitt helt enkelt fungerar bättre ihop med fotografier. Jag ska fixa en ny design så snart jag orkar och får någon bra idé om hur den ska se ut.
Kommentarer
Postat av: Alex

Åh. Jag tänkte på dig precis! Typ "Fan vad tråkigt jag har, hoppas Anna planerat att lägga upp bilder idag." Så loggar jag in på bloglovin' och se där! :D Det hade du!

Fin bild snygging.

2011-01-20 @ 21:52:02
URL: http://seriousdamage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: