of grapes and plastic flowers

Jag har fått en uppgift av min fotolärare som går ut på att jag får en fotograf varje vecka och ta en bild som ska passa in i hans eller hennes stil. Denna vecka hade jag Irving Penn. Jag tycker om bilden, men hur mycket Irving Penn den är vet jag inte.

Och egentligen hade jag en helt annan bild i åtanke, men när jag fotade dem igår så blev det inte alls som jag tänkt mig. Dessutom så verkar min dator av någon anledning hata CS5, så den måste formateras snarast. Det betyder att det antagligen inte kommer dyka upp så mycket bilder på ett tag. Lite ska jag redigera i skolan, men resten kommer jag inte fixa förrän jag kan redigera dem på den här datorn utan problem.
Kommentarer
Postat av: oscar

Hoppas att det löser sig med CS5 :)



Riktig bra bild tycker jag! :)

2011-02-09 @ 14:30:54
URL: http://fotografoscarhelgstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: